Monday left me broken 星期一让我受伤

Tuesday I was through with hoping 星期二我不再抱有希望

Wednesday my empty arms were open 星期三我空空如也的双臂是敞开的

Thursday waiting for love, waiting for love 星期四就在等待著爱情,等待著爱情

Thank the stars it's Friday 感谢星辰带我们来到星期五

I'm burning like a fire gone wild on Saturday 我像在星期六燃烧的野火

Guess I won't be coming to church on Sunday 我想我星期天应该不会上教堂了

I'll be waiting for love, waiting for love 我正等待著爱情,等著爱情

To come around 来到我身边

We are one of a kind irreplaceable 我们是无法取代的

How did I get so blind and so cynical 为何我变得如此盲目,如此愤世嫉俗

If there's love in this life we're unstoppable 如果生命中有爱 ,将无法阻止我们

No we can't be defeated 不,我们坚不可摧

《waiting for love》Avicii


莫名觉得,这首歌超适合某千年老妖精a叔,好想再看一遍Hellsing啊

评论(3)
热度(6)

StrIctN三三

没文化

© StrIctN三三 | Powered by LOFTER